NISSAN AIZSĀK NOZARĒ LĪDZ ŠIM VĒRIENĪGĀKO REVOLŪCIJU KLIENTU APKALPOŠANĀ / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

NISSAN AIZSĀK NOZARĒ LĪDZ ŠIM VĒRIENĪGĀKO REVOLŪCIJU KLIENTU APKALPOŠANĀ

  • Nissan izsludina Nissan solījumu klientiem visā kontinentā. 
  • Līdz 2018. gadam pēc jaunas koncepcijas tiks pārveidoti 2500 Nissan dīleru autocentri, 450 Nissan dīleru autocentros izmaiņas tiks ieviestas jau līdz 2016. gada martam. 
  • Jaunās koncepcijas Nissan dīleru autocentros ir pieaudzis klientu apmierinātības līmenis un pārdošanas apjoms.

Rolle, Šveice, 2015. gada 1. oktobris.  Šodien Nissan paziņo par jaunu klientu pieredzes iniciatīvu Eiropā, kas kļūs par vienu no nozares plašākajām klientu apkalpošanas pārveidošanas programmām. Programmas „sirds" būs jaunais Nissan solījums klientiem, kas visā Eiropā nodrošinās identiskus Nissan klientu apkalpošanas principus, kā arī plašu Nissan dīleru autocentru pārveidošanu pēc jaunas koncepcijas, pārveidojot kopumā 2500 dīleru autocentrus. Šo iniciatīvu īstenot Nissan mudina koncentrēšanās uz klientu, klientam esot visu Nissan darbību centrā, jo sevišķi laikā, kad nozare piedzīvo pārmaiņas mazumtirdzniecības jomā.

 

Šī ir pirmā reize, kad kāds automobiļu ražotājs ir devis reģionāla mēroga solījumu saviem klientiem, kas liecina par Nissan apņemšanos vest nozari pretī lielākai pārredzamībai attiecībā uz pēcpārdošanas apkalpošanas atbalstu, cenām un apkalpošanu. Nissan Nordic Europe reģionā jaunais Nissan solījums klientiem tiks ieviests 2016. gadā, un pašlaik noris darbs pie Nissan solījuma klientiem pabeigšanas, lai tas perfekti atbilstu Ziemeļvalstu un Baltijas valstu tirgum.   

 

Nissan solījuma klientiem prezentēšana visos lielākajos Eiropas tirgos 2015. gadā papildina jaunas mazumtirdzniecības vides ieviešana Nissan dīleru autocentros. Šīs programmas pilotprojekta Nissan dīleru autocentri jau ir pabeigti Oksfordā un Maskavā, un šobrīd vēl 125 Nissan dīleru autocentri visā Eiropā tiek pārveidoti. Kopumā līdz 2016. gada marta beigām plānots pabeigt 450 Nissan dīleru autocentru pārveidošanu, bet visa Nissan dīleru tīkla autocentru pārveidošanu - 2500 dīleru autocentrus - līdz 2018. gadam. Pēc jaunās koncepcijas pārveidotajos Nissan dīleru autocentros veiktās izmaiņas jau sākušas atmaksāties, dāvājot klientiem inovācijas un aizrautību, kas nodrošina augstākus klientu apmierinātības rādītājus un lielāku pārdošanas apjomu.

 

Mūsdienās klienti pirms automobiļa iegādes dīlera autocentru apmeklē vidēji tikai vienu reizi, nevis piecas reizes, kā tas bija pirms desmit gadiem, un ir skaidrs, ka klientu pieredzei dīlera autocentrā vēl nekad nav bijusi tik izšķiroša nozīme. Tai pat laikā automobiļu ražotāji nevar ignorēt e-komercijas revolūcijas ietekmi uz tradicionālo pārdošanas modeli. Atsevišķos tirgos Nissan ir arī ieviesis tādas inovatīvas tehnoloģijas kā „e-vision" - video diagnostikas rīku klientiem, kam ir maz laika un kas vēlas lielāku pārredzamību un skaidrību par sava automobiļa apkalpošanu.  

 

Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier), Nissan Europe vecākais viceprezidents pārdošanas un mārketinga jomā, komentē: „Nissan ir sajūsmināts būt pirmais, mainot fizisko un tiešsaistes mazumtirdzniecības pieredzi un izvirzot klientus visu mūsu darbību pašā centrā. Internets ir mainījis veidu, kādā cilvēki izpēta un iegādājas automobiļus, atverot tirgu un piespiežot ražotājus pārskatīt veidus, kādos tie mijiedarbojas ar klientiem. Nissan jaunā klientu pieredzes iniciatīva dizainu, interaktivitāti, uzticību un tehnoloģijas atkal atgriezīs centrā, lai uzlabotu klientu mazumtirdzniecības pieredzi kā fiziskā, tā digitālā ziņā."

  

Kartjē piebilst: „Nissan zīmolu raksturo kvalitāte un uzticība, un mēs ticam, ka standartiem jābūt vienādiem visur neatkarīgi no tā, kur jūs dzīvojat. Mēs ļoti priecājamies par pirmajiem rezultātiem, ko šo iniciatīvu ieviešana sniedz biznesam, un esam 100% apņēmības pilni dāvāt saviem klientiem absolūtu skaidrību un pārliecību, kad viņi iegādājas Nissan automobili un to lieto."

  

Fiziskās Nissan mazumtirdzniecības pieredzes uzlabojumus papildinās plašas izmaiņas digitālajā vidē, kas tiek īstenotas šobrīd, padarot to par vienu no lielākajiem šāda veida projektiem autobūves nozarē.