NISSAN 2011. GADĀ UZRĀDA VISU LAIKU LABĀKOS PĀRDOŠANAS REZULTĀTUS EIROPĀ / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

NISSAN 2011. GADĀ UZRĀDA VISU LAIKU LABĀKOS PĀRDOŠANAS REZULTĀTUS EIROPĀ

Salīdzinājumā ar 2010. gadu, pārdošanas apjoms kalendārā gada laikā pieaug par 140 000 pārdotu automobiļu.

  • Rekordliels 25 % pārdošanas apjoma pieaugums 2011. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
  • Līdz šim lielākā Eiropas tirgus daļa 3,7 % apmērā.
  • Populārākais Āzijas automobiļu zīmols lielākajos tirgos.
  • Pārdošanas apjoma pieaugums Krievijā par gandrīz 75 %.
  • Qashqai pārdošanas apjoms pārsniedz ceturtdaļmiljonu vienību.
  • „2011. kalendārā gada laikā Nissan Nordic Europe pārdeva 36 000 automobiļu, kas bija par 32% vairāk nekā 2010. gadā

Nissan šodien paziņoja par 2011. gada pārdošanas apjoma rekorda pārspēšanu Eiropā, panākot līdz šim labāko tirgus daļu reģionā un pārspējot 2010. gada pārdošanas rezultātus par vairāk nekā 140 000 pārdotu automobiļu.

2011. kalendārajā gadā Nissan Eiropā pārdeva 695 702 automobiļus - par 25 % vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo Nissan rekordu 2010. gadā.

Tā rezultātā vidējā tirgus daļa no janvāra līdz decembrim bija 3,7 %, uzstādot kārtējo rekordu un pārspējot 2010. gada rezultātu par 0,6 %. Arī gada noslēgums bija ļoti pārliecinošs - decembrī pārdodot 57 493 automobiļus, Nissan 2011. gadā pārspēja visu 2010. gada mēnešu rezultātus.

Nissan rezultāti 2011. gadā nozīmē to, ka uzņēmums tuvojas pagājušā gada jūnijā paziņotās „Nissan Power 88" vidēja termiņa stratēģijas mērķim - līdz 2016. gadam kļūt par visvairāk pārdoto Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā.

Pols Vilkokss (Paul Willcox), pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Eiropā, saka: „Par spīti sarežģījumiem, ar kādiem saskārāmies 2011. gadā, ieskaitot postošo zemestrīci Japānā, Nissan pozīcijas Eiropā ir spēcīgākas nekā jebkad iepriekš. Mēs jau esam vadošais Āzijas automobiļu zīmols galvenajos tirgos, ieskaitot Lielbritāniju, Franciju, Itāliju un Spāniju.

Šie rezultāti ir kļuvuši iespējami, pateicoties segmentus raksturojošiem modeļiem, kas ir izstrādāti un ražoti Eiropā, un paredzēti Eiropas tirgum. Kopumā Nissan izgatavo apmēram 70% no reģionā pārdotajiem automobiļiem savās ražotnēs Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā. Tas nodrošina mūsu modeļu klāsta atbilstību Eiropas turgus prasībām attiecībā uz to stilu, kvalitāti, veiktspēju un uzticamību.

Tas attiecas arī uz 2011. gadā Sanderlendas rūpnīcā saražotajiem 430 000 Qashqai un Juke modeļu, kas nostiprina Nissan vadošo reputāciju krossoveru segmentā - segmentā, ko mēs pirmie atklājām un radījām un, kur joprojām esam pārliecinoši līderi.

Ar Nissan LEAF laišanu klajā vairākās Eiropas valstīs 2011. gadā esam arī vadošais elektroautomobiļu ražotājs.

Šis revolucionārais automobilis piesaista Nissan zīmolam arvien vairāk cilvēku. Pirmkārt, tas ir fantastisks produkts, otrkārt, tas demonstrē mūsu vēlmi un entuziasmu radīt inovācijas un ieviest tirgū jaunas idejas."

Vispopulārākie modeļi 2011. gadā bija Sanderlendā ražotie krossoveri: Qashqai pārdošanas apjoms pārsniedz 250 000 pārdotu vienību (ieskaitot septiņvietīgo Qashqai+2), bet JUKE - vairāk nekā 123 000 pārdotu vienību tā ražošanas pirmajā gadā.

Pateicoties tik augstam pieprasījumam pēc Nissan krossoveriem, Sanderlendas rūpnīca 2011. gadā sasniedza ražošanas apjoma rekordu - izgatavoja 480 485 automobiļus. Rūpnīcas 25. jubilejas gadā visus 12 mēnešus Qashqai ražošana notika 24 stundas diennaktī.

Mazā segmenta automobilis - Nissan Micra tika pārdots vairāk nekā 75 000 vienību apmērā, bet pieprasījums pēc SUV klases automobiļa Nissan X-TRAIL pieauga trīskārt līdz 33 000 automobiļu. Nissan Barselonas rūpnīcā ražotā Nissan Navara pikapa pārdošanas apjoms pieauga par 50% līdz 23 000 vienību, bet komerctransportlīdzeklis - Nissan NV200, ko arī ražo Spānijā, tika pārdots vairāk nekā 17 500 vienību apmērā.

„2011. kalendārā gada laikā Nissan Nordic Europe pārdeva 36 000 automobiļu, kas bija par 32% vairāk nekā 2010. gadā. Mums ir arī prieks, ka atkal ir palielinājusies mūsu tirgus daļa visās Nissan Nordic Europe valstīs. Mūsu tirgus daļa Baltijas valstīs pārsniedza visas mūsu cerības. Nissan Juke tirdzniecības rezultāti ir bijuši pārliecinoši, skaidri parādot šī inovatīvā un aizraujošā automobiļa veiksmi. Nissan Juke ir kļuvis par otru pārdotāko Nissan modeli aiz Qashqai, kura pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu arī ir pieaudzis par 10%," atzīst rīkotājdirektors Jaceks Gorskis (Jacek Gorski).

 

10 LIELĀKIE EIROPAS TIRGI 2011. KALENDĀRAJĀ GADĀ

TIRGUS

2011. KALENDĀRAIS GADS

SALĪDZINĀJUMĀ AR 2010. KALENDĀRO GADU

KRIEVIJA

138 827

+74%

LIELBRITĀNIJA

107 053

+11%

FRANCIJA

77 783

+31%

VĀCIJA

72 046

+18%

ITĀLIJA

69 908

+16%

SPĀNIJA

45 947

-5%

BEĻĢIJA/LUKSEMBURGA

22 294

+17%

POLIJA

15 939

+20%

NĪDERLANDE

12 981

-1%

ŠVEICE

10 518

+17%

 

5 POPULĀRĀKIE NISSAN EIROPAS MODEĻI 2011. KALENDĀRAJĀ GADĀ

MODELIS

2011. KALENDĀRAIS GADS

SALĪDZINĀJUMĀ AR 2010. KALENDĀRO GADU

QASHQAI

250 180

+6,2%

JUKE

123 714

Nav datu

MICRA

75 977

Nav datu

NOTE

48 686

-5%

X-TRAIL

33 752

+38%

 

NISSAN NORDIC TIRGUS DAĻA 2011. KALENDĀRAJĀ GADĀ

TIRGUS

2011. KALENDĀRAIS GADS

SALĪDZINĀJUMĀ AR 2010. KALENDĀRO GADU

KOPĀ

3,8%

+0,6%

Dānija

2,4%

+0,3%

Somija

5,8%

+0,3%

Norvēģija

4,0%

+0,3%

Zviedrija

3,1%

+0,5%

Baltijas valstis

7,2%

+2,9%

 

  • NISSAN - Āzijas automobiļu zīmols Nr. 1 Lietuvā un Nr. 2 kopumā ar 11,1% tirgus daļu!

 

Nissan Eiropā

Nissan Eiropā ir pārstāvēts plašāk nekā jebkurš cits ārvalstu automobiļu ražotājs, nodarbinot vairāk nekā 12 500 darbinieku vietējās dizaina, izpētes un attīstības, ražošanas, loģistikas, pārdošanas un mārketinga darbībās. Pagājušajā gadā Nissan ražotnes Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā ražoja minivenus, augstu atzinību ieguvušos krossoverus, SUV segmenta automobiļus un komerctransportlīdzekļus. Šobrīd Nissan Eiropā piedāvā 24 dažādus un inovatīvus produktus, un tā mērķis ir kļūt par vadošo Āzijas automobiļu zīmolu Eiropā.