NISSAN PĀRDOŠANAS APJOMS EIROPĀ JANVĀRĪ PALIELINĀJIES PAR 15% / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

NISSAN PĀRDOŠANAS APJOMS EIROPĀ JANVĀRĪ PALIELINĀJIES PAR 15%

Vietēji ražotie automobiļu modeļi nodrošina 4,2% mēneša tirgus daļu.

 

Nissan paziņojis par janvārī pārdoto automobiļu apjoma 15% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējā gada janvāri - līdz 55 098 pārdotiem automobiļiem, ko nodrošināja Eiropā ražotie automobiļu modeļi.

 

Kopā janvārī Nissan palielināja savu tirgus daļu par 0,6% jeb līdz 4,2%, un vietēji ražotie automobiļu modeļi nodrošināja gandrīz 80% no pārdošanas apjoma.

 

Sanderlendā ražotais krossovers - Nissan Qashqai turpina dominēt segmentā, ko pats palīdzēja radīt, ar gandrīz 20 000 pārdoto vienību pagājušajā mēnesī. Savukārt Juke - tā „mazais brālis", salīdzinājumā ar iepriekšējā gada janvāri sasniedza 33% pārdošanas apjoma pieaugumu, sacenšoties ar Qashqai pārdošanas apjomu dažos tirgos, tostarp Lielbritānijā un Krievijā.

 

Nissan arī lielāko daļu Eiropā pārdoto komerctransportlīdzekļu ražo vietēji - ražotnēs Barselonā un Avilā, Spānijā. Šis segments ir sniedzis ievērojamu ieguldījumu mēneša pārdošanas rezultātos ar 16% pārdošanas apjoma pieaugumu salīdzinājumā ar pagājušo gadu.

 

Nissan Pārdošanas darbību viceprezidents Eiropā Žijoms Kartjē (Guillaume Cartier) saka: „Nissan plūc sava darba augļus, jo savu klientu vēlmes un cerības vērtē augstāk par iesīkstējušiem uzskatiem.

 

Krossoveru segmentā mēs ievērojām nepiepildītas klientu vajadzības un radījām Murano, Qashqai un Juke - vienu no mūsu visveiksmīgākajām automobiļu modeļu „ģimenēm". Turklāt mēs arī veicam inovācijas visā mūsu modeļu klāstā, ieviešot jaunus dzinējus, jaunas tehnoloģijas un jaunas idejas.

 

Tas ir galvenais iemesls, kāpēc 2011. gadā Eiropā uzstādījām rekordu, un ir ārkārtīgi uzmundrinoši redzēt, ka šāda līmeņa pārdošanas panākumi un to radītais impulss turpinās arī 2012. gadā."

 

Krievija ir Nissan lielākais Eiropas vienas valsts tirgus, un tur uzņēmums sasniedza savu lielāko tirgus daļas pieaugumu mēneša ietvaros - no 5,7% 2011. gada janvārī līdz 7,4% 2012. gada janvārī.

 

Citi visveiksmīgākie tirgi bija Francija un Lielbritānija, abās valstīs pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar iepriekšējā gada janvāri palielinājies par 22%. Savukārt tirgus daļa Itālijā pieauga līdz 4%, un 4,6% tirgus daļa tika sasniegta Ziemeļvalstu reģionā (kas aptver Dāniju, Norvēģiju, Zviedriju, Somiju un Baltijas valstis).

 

Nissan atkal ir uzsvēris savu apņemšanos turpināt ieviest tirgū dinamiskus un segmentu pilnveidojošus automobiļu modeļus, laižot klajā informāciju par konceptautomobili - INVITATION.

 

Šis inovatīvais, kompaktais hečbeks tiks atklāts nākamajā mēnesī Ženēvas automobiļu izstādē un iedvesmos pilnībā jaunu masveidā ražotu automobili, ko Eiropā laidīs klajā 2013. gadā.

 

 

Kontakti:

 

Mindaugas Plukys
Komunikāciju vadītājs Baltijas valstīs
Laisves Ave. 1, LT-03.150 Viļņa
Lietuva
Tel: +370-5-2653299
mplukys@nissan-europe.com


Taina Erkkilä
Komunikāciju direktorе

Nissan Nordic Europe Oy
tel: 358 (0) 10 770 5311
terkkila@nissan-europe.com