IESKATS NISSAN JAUNAJĀ, DROSMĪGAJĀ PASAULĒ ŽENĒVĀ / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

IESKATS NISSAN JAUNAJĀ, DROSMĪGAJĀ PASAULĒ ŽENĒVĀ

Konceptautomobiļu kvartets - tostarp divas pasaules pirmizrādes - piedāvā ieskatu uzņemuma nākotnē

 

No pirmā skatiena.

 

  • Divu konceptautomobiļu pasaules pirmizrādes.
  • INVITATION konceptautomobilis iedvesmos nākamās paaudzes kompaktoss hečbekus.
  • Juke NISMO un e-NV200 konceptautomobiļu debija Eiropas tirgū.
  • NISMO aizraujošā atklāšana.
  • Elektrisko automobiļu klāsta paplašināšana.
  • Tiek solīta vēl viena pasaules pirmizrāde... Sīkāka informācija joprojām irr konfidenciāla.
  • Pārliecība par 2012. gada tirgu tiek balstīta uz 2011. gada pārdošanas rekordiem.

 

Nissan stendā Ženēvas automobiļu izstādē (8. - 18. martā) galveno vietu ieņems četri nākotnes konceptautomobiļi, kas uzsver Nissan pārliecību par 2012. un turpmākajiem gadiem.

 

Šie konceptautomobiļi papildinās inovatīvo automobiļu modeļu klāstu, kuri demonstrē Nissan daudzpusīgā piedāvājuma spēku un dziļumu... klāstu, kas 2011. gadā palīdzēja uzņēmumam sasniegt rekordaugstus pārdošanas panākumus.

 

INVITATION konceptautomobilis.

 

Galveno jauno konceptautomobiļu vidū notiks INVITATION pasaules pirmizrāde, prezentējot konceptautomobili, kura dizains ir izveidots, lai iedvesmotu jaunu masveidā ražota automobiļa modeli, kas Eiropā tiks laists klajā 2013. gadā. Jaunais modelis pievienosies Micra un Juke, lai sniegtu Nissan plašāko piedāvājuma klāstu šajā segmentā visu automobiļu ražotāju vidū.

 

Ar pašpārliecināto un enerģisko dizainu INVITATION piedāvā modernu un plašu automobiļa salonu kompaktās eksterjera dimensijās. Demonstrējot Nissan jaunākās idejas vieglās konstrukcijas un modernā dzinēja dizaina jomā, šis pārsteidzošais, jaunais konceptautomobilis ir radīts, lai sniegtu iedvesmojošu dinamiku apvienojumā ar izcilu degvielas ekonomiju un zemu CO2 izmešu līmeni - bezkompromisa pieeju, ar ko uzņēmums ir izslavēts.

 

Šis konceptautomobilis aprīkots arī ar vairākām vismodernākajām tehnoloģijām, kas iepriekš nav bijušas pieejamas šīs klases automobiļiem, tostarp izdaudzināto apkārtskata monitoru (Around View Monitor - AVM), kas sniedz iespēju redzēt automobili no „putna lidojuma", atvieglojot automobiļa novietošanu stāvvietā, un Nissan drošības vairoga tehnoloģijas (Safety Shield Technologies), kas izmanto kameras un attāluma sensorus, lai brīdinātu autovadītāju par iespējamiem, sarežģītiem apstākļiem.

 

INVITATION ir viens no diviem konceptautomobiļiem, kam Ženēvas automobiļu izstādē paredzēta pasaules pirmizrāde. Sīkāka informācija par otru debitantu tiek turēta stingrā slepenībā līdz pašam atklāšanas brīdim.

 

Tas vēl nav viss - Ženēvā Eiropas debija notiks vēl diviem konceptautomobiļiem, kas sniegs ieskatu Nissan nākotnes nodomos.

 

 

e-NV200 konceptautomobilis.

 

e-NV200 - Nissan nākamais 100% elektriskais automobilis. Tas ir veidots uz neskaitāmas godalgas saņēmušā NV200 bāzes, kas Combi un Evalia versijās piedāvā ģimenes automobili par pievilcīgu cenu un līdz pat septiņām sēdvietām. NV200 nesen tika izvēlēts par pamatu Ņujorkas nākamās paaudzes „dzeltenajiem" taksometriem, un tie drīz būs ik dienas ieraugāmi Ņujorkas ielās.

 

e-NV200 demonstrē Nissan nākamo soli nulles izmešu līderībā, kas sākās ar godalgoto LEAF pasažieru automobili, kas jau ir pārdošanā un pārvietojas pa ceļiem visos lielākajos pasaules tirgos.

 

Juke NISMO konceptautomobilis.

 

Vēl vienu ieskatu nākotnē dāvā Juke NISMO konceptautomobilis. Pirmo reizi parādīts 2011. gada decembrī Tokijas automobiļu izstādē, tas atšķirīgajam Juke krossoveram dāvā nopietnu sportisko pievilcību.

 

NISMO, Nissan leģendārā sacīkšu automobiļu nodaļa, sniegusi iedvesmu Juke NISMO konceptautomobiļa radīšanā un ļauj ieskatīties uzņēmuma stratēģijā radīt veiktspējas un augstākās klases sporta versijas masveidā ražotajiem Nissan automobiļu modeļiem - modeļiem, kas garantēti sniegs braukšanas baudījumu.

 

Četri konceptautomobiļi pievienosies vienam no visplašākajiem automobiļu klāstiem, kādu piedāvā jebkurš automobiļu ražotājs pasaulē, - tas ietver visu, sākot no pilsētas automobiļiem Pixo un Micra, vislabāk pārdotajiem krossoveriem - Juke un Qashqai, izturīgajiem 4x4 automobiļiem - Pathfinder un Navara, un no elektroautomobiļu karognesēja - Nissan LEAF līdz apbrīnojamajam GT-R superautomobilim.

 

Saskaņā ar Nissan apņemšanos ieviest nemitīgus uzlabojumus, vairākumam no masveidā ražotajiem automobiļiem 2012. gada modeļos ir ieviestas nelielas pārmaiņas vai tiek piedāvātas īpašas šo automobiļu versijas, kas pircējiem sniegs augstāku pievienoto vērtību un vēl lielāku aizrautību.

 

Inovācijas un aizrautība.

 

Taču ir kaut kas, kas paliek nemainīgs visiem automobiļiem, kuri lepojas ar Nissan zīmola emblēmu. Ikviens Nissan - pasažieru automobilis vai komerctransportlīdzeklis, ir piesātināts ar uzņēmuma DNS: inovācijām un aizrautību. Tā ir formula, kas ir guvusi pircēju atzinību - par spīti ekonomikas lejupslīdei, Nissan Eiropā 2011. gadā baudīja savu labāko gadu. Salīdzinājumā ar 2010. gadu pārdošanas apjoms palielinājās par 25 procentiem, kas uzņēmumam nodrošināja vislielāko jelkad sasniegto tirgus daļu - 3,7 procentus.

 

Pārdošanas apjoms katru mēnesi bija lielāks par tā ekvivalentu 2010. gadā, un uzņēmums piedzīvoja ievērojamu izaugsmi vairākumā savu lielāko tirgu - vislielākos panākumus sasniedzot Krievijā, Lielbritānijā un Francijā. Krievijā tika pārdoti 138 827 automobiļi, nodrošinot tirdzniecības apjoma pieaugumu par 74 procentiem, Lielbritānijā - 107 053 pārdoti automobiļi (11 procentu pieaugums) un Francijā - 77 783 pārdoti automobiļi (31 procenta pieaugums).

 

Nissan vislabāk pārdotais automobilis bija Qashqai. Lai gan automobiļa modelis piedzīvo jau piekto dzīves gadu, tā popularitāte joprojām nemazinās, un tas ir nopelnījis titulu „automobilis, kas nepakļaujas gravitātei". 2010. gadā vairāk nekā 250 000 segmentu raksturojošā krossovera eksemplāru - pieejamu piecu sēdvietu versijā un Qashqai+2 versijā ar septiņām sēdvietām - atrada savus jaunos saimniekus visā Eiropā.

 

Pols Vilkoks (Paul Willcox), Pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Eiropā, stāsta: „Šos sasniegumus ir veicinājuši segmentu raksturojošie automobiļu modeļi, kas ir konstruēti un ražoti Eiropā un Eiropai. Aptuveni 70 procentu reģionā pārdoto automobiļu Nissan ražo rūpnīcās Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā. Tas garantē, ka mūsu piedāvājuma klāsts ir atbilstošs eiropiešu vēlmēm gan stila, gan kvalitātes, gan veiktspējas un uzticamības ziņā.

 

 

Vīzija par nākotnes produktiem, ko sola šie četri konceptautomobiļi - papildinot mūsu esošā automobiļu piedāvājuma klāstu ar spēku un dziļumu -, parāda pašpārliecinātību, kas caurstrāvo ikvienu Nissan darbību šodien. Mēs esam ceļā uz mērķi līdz 2016. gadam kļūt par vispopulārāko Āzijas automobiļu ražotāju zīmolu visā Eiropā."

 

Kontakti:

 

 

Mindaugas Plukys
Komunikāciju vadītājs Baltijas valstīs
Laisves Ave. 1, LT-03.150 Viļņa
Lietuva
Tel: +370-5-2653299
mplukys@nissan-europe.com


Taina Erkkilä
Komunikāciju direktorе Nissan Nordic Europe Oy
tel: 358 (0) 10 770 5311
terkkila@nissan-europe.com