LE MANS AUTOMOBIļU SACĪKSTĒS NISSAN ATBALSTA INOVATĪVO DELTAWING PROJEKTU. / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

LE MANS AUTOMOBIļU SACĪKSTĒS NISSAN ATBALSTA INOVATĪVO DELTAWING PROJEKTU.

  • Nissan kā projekta dibinātājpartneris izvirzās efektivitātes vadībā.
  • Nissan tehnoloģiju darbinātais jaunais, inovatīvais sacīkšu automobilis piedalīsies Le Mans automobiļu sacīkstēs.
  • Nissan DeltaWing būs izmēģinājums jaunajām automobiļu tehnoloģijām.
  • Efektivitātes braucienos pieredzēsim, ka automobilis izmanto pusi no degvielas, ko patērē tā tradicionālie konkurenti, ieviešot Nissan „PureDrive" principus arī trasē.
  • Pirmo atbalstītāju vidū ir autosacīkšu leģendas - Dens Garnijs (Dan Gurney) un Dons Panozs (Don Panoz), konceptautomobiļu dizaineris Bens Boulbijs (Ben Bowlby) unMichelin.
  • ĪpašaisACOielūgums uz „Garage 56".
  • Automobilim piešķirts numurs „0", un tas piedalīsies ārpus sacīkšu klasifikācijas.

 

Nissan mērķis ir uz visiem laikiem mainīt automobiļu izturības sacīkstes, kļūstot par šī laika visradikālākā autosporta projekta Nissan DeltaWing dibinātājpartneri. Ārkārtīgi modernais un ievērojami efektīvais Nissan dzinējs nodrošinās jaudu apbrīnojamajam DeltaWing automobilim, tam pirmo reizi piedaloties leģendārajās Le Mans24 Hoursautomobiļu sacīkstēs (16. -17. jūnijā).

 

Kaut arī Nissan DeltaWing 2012. gada Le Mans24 Hourssacīkstēs piedalīsies ārpus sacīkšu klasifikācijas, uzņēmums vēlas prezentēt inovatīvās tehnoloģijas, kas norādīs uz vienu no potenciālajiem nākotnes autosporta virzieniem un palīdzēs nākotnes tehnoloģiju izpētē un attīstībā, kā arī tiks ieviestas Nissan automobiļu klāstā.

 

Nissan DeltaWing jaudu nodrošinās sacīkstēm sagatavotais 1,6 litru četru cilindru benzīna dzinējs ar tiešo iesmidzināšanu un turbokompresoru. Nissan DeltaWing ir uz pusi vieglāks, un tam ir uz pusi mazāks aerodinamiskās gaisa pretestības koeficients kā tradicionālajiem sacīkšu automobiļiem.

 

Pēc savas būtības inovatīvā Nissan uzaicināšana par partneri DeltaWing ģimenē bija dabiska esošo partneru izvēle - šo grupu veido ASV dzīvojošais britu dizainers Bens Boulbijs (Ben Bowlby), Amerikas autosporta uzņēmējs Dons Panozs (Don Panoz), bijušā ASV Formula 1 pilota Dena Garnija (Dan Gurney) Visu Amerikas automobiļu sacīkšu organizācija (All AmericanRacers organization),Duncan Daytončempionātā divas reizes uzvarējusīHighcroft Racingkomanda un ZiemeļamerikasMichelin Tyres.

 

Gaidāms, ka dzinējs, ko rotāDIG-T(tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbokompresoru) emblēma, radīs aptuveni 300 ZS jaudu, ar ko vajadzētu pietikt, lai Nissan DeltaWing apļa laiks ierindotos starpLMP1unLMP2Le Mans automobiļiem, par spīti tam, ka tā jauda ir tikai puse no tradicionālo prototipu sniegtās. DeltaWing ir aprīkots ar tām pašām tehnoloģijām, kas sastopamas Nissan automobiļu klāstā, piemēram, Nissan Juke arDIG-Tdzinēju.

 

„Tā kā automobiļu sacīkšu noteikumi laika gaitā kļuvuši aizvien stingrāki, sacīkšu automobiļi izskatās arvien līdzīgāki, un izmantotajām tehnoloģijām ir aizvien mazāka saistība ar parasto satiksmes automašīnu attīstību. Nissan DeltaWing mērķis ir to mainīt, un mēs bijām acīmredzami kandidāti, lai piedalītos šajā projektā,"saka Endijs Palmers (Andy Palmer),Nissan Motor Co. Ltd.izpildu viceprezidents.

 

„Taču tas ir tikai mūsu līdzdalības sākums. Nissan DeltaWing iemieso plašu, ārkārtīgi inovatīvu ideju klāstu, no kurām mēs varam mācīties. Tajā pat laikā mūsu inženiertehnoloģiskie resursi un apņemšanās kļūt par līderiem degvielas efektivitātē ar mūsu „Pure Drive" stratēģijas palīdzību ļaus izveidot DeltaWing par Nissan inovāciju izmēģinājuma modeli. Šis paziņojums sniedz Nissan iespēju kļūt par inovatīvā autosporta projekta dalībniekiem un sporta nākotnes veidotājiem,"viņš piebilst.

 

Nissan DeltaWing konceptautomobiļa radītājs un dizainers brits Bens Boulbijs saka:Nissan mums ir dāvājis vislabāko dzinēju. Tas ir apbrīnojams. Mums ir mūsu sapņu dzinējs - pareizā svara, pareizās jaudas un fenomenāli efektīvs."

 

Nissan DeltaWing nelīdzinās nevienam citam automobilim, kas pašreiz brauc sacīkšu trasēs. Autovadītāja sēdvieta novietota krietni uz automobiļa aizmuguri, gandrīz aiz aizmugurējā tilta, un uz priekšu raugās cauri garajai, šaurajai kabīnei, līdz šaurajām, dubultajām priekšējām riepām, kuras speciāli automobilim radīja riepu ražotājs, partneris -Michelin. Ar aizmugurē novietoto dzinēju automobiļa smaguma centrs ir novirzīts uz aizmuguri, kas sniedz tam izcilu manevrētspēju, savukārt vieglais svars un gludās formas padara to efektīvāku.

 

Automobiļa inovatīvais dizains un modernās tehnoloģijas iedrošinājaAutomobile Club de l'Ouest(ACO), slaveno Le Mans24 Hourssacīkšu organizētājus, uzaicināt automobili šā gada sacīkstēs startēt no „Garage 56", tehniskā punkta, kas rezervēts eksperimentālajiem automobiļiem. Tā kā automobilis neatbilst nevieniem no pastāvošajiem čempionāta noteikumiem, Nissan DeltaWing nepiedalīsies cīņā par godalgām un startēs ar numuru „0".

 

Nissan pieredze ir izmantota, lai pilnveidotu dzinēju, un tas būtu pietiekami viegls un efektīvs, lai pierādītu, ka konceptautomobiļa filozofija spēj strādāt „reālās pasaules" automobiļu sacīkstēs. Uzņēmums, kas vienmēr ir gatavs pirmais pieņemt šādas radikālas idejas un pārsteidzošas jaunas veiktspējas inovācijas, ir apsolījis galvenās no šīs pieredzes gūtās atziņas izmantot „Pure Drive" aerodinamikas un efektivitātes stratēģijās savā automobiļu klāstā, kā arī visās izpētes un attīstības programmās.

 

DeltaWing ir uzbūvēts Dena Garnija leģendārajā Visu Amerikas autosacīkšu organizācijā. Jaunais automobilis papildina Kalifornijas organizācijas neticamo sacīkšu automobiļu konstruktoru mantojumu, kas jau ietver 157 dažādus automobiļus, kuri guvuši ievērojamas uzvaras Formula 1, sporta automobiļu vidū unIndianapolis 500sacīkstēs.

 

Pols Vilkokss (Paul Willcox), Nissan vecākais viceprezidents Eiropā, saka:„Nissan ir ļoti inovatīvs, uz nākotni vērsts uzņēmums, kas gatavs riskēt. Tieši to pašu var teikt par Nissan DeltaWing. Mūsu iesaistīšanās projektā apliecina Nissan konstruktīvās un inovatīvās domāšanas drosmi."

 

Pirmie divi Nissan DeltaWing piloti, kas tiks apstiprināti, ir britu autobraucējs Marino Frančiti (Marino Franchitti) un Nissan vadošaisFIA GT1Pasaules čempions Maikls Krums (Michael Krumm). Automobilis pirmos publiskos demonstrācijas braucienus veiks Sebringā, Floridā, ceturtdien, 15. martā 12:30 pēc vietējā laika.