NISSAN PAZIŅO PAR PĀRDOŠANAS APJOMA REKORDU EIROPĀ 2011. FINANŠU GADĀ. / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

NISSAN PAZIŅO PAR PĀRDOŠANAS APJOMA REKORDU EIROPĀ 2011. FINANŠU GADĀ.

  • 2011. finanšu gada pārdošanas apjoms: 713000 automobiļu (par 106000 vairāk nekā 2010. gadā).
  • Gada tirgus daļas rekords: 3,9%.
  • Līdz šim lielākā mēneša tirgus daļa martā: 4,6%.
  • Qashqai pārdošanas apjoms pārsniedz ceturtdaļmiljonu pārdotu automobiļu.
  • 8 no 10 Eiropā pārdotajiem automobiļiem ir izgatavoti Eiropā.

Paziņojot par jaunu pārdošanas apjomu rekordu finanšu gadā, līdz 2011. gada 31. martam pārdodot 713000 automobiļu, Nissan apliecina savu stabilo pozīciju Eiropā.

Šie rezultāti par 17,5% pārsniedz pagājušā gada sasniegumus (par 106000 vienībām vairāk), kā rezultātā Nissan uzstāda jaunu tirgus daļas rekordu Eiropā: 3,9% (par 0,6% vairāk nekā 2010. gadā).

Finanšu gads arī tika noslēgts ar rekordu: Nissan sasniedza vislielāko pārdošanas apjomu, kāds jebkad bijis martā, pārdodot 87457 automobiļus un sasniedzot lielāko tirgus daļu - 4,6% apmērā, jau ceturto mēnesi pēc kārtas atrodoties virs 4,0% tirgus daļas robežas.

Šie rezultāti noslēdz izcili sekmīgu darbības gadu Eiropā, kur 32 no 37 valstīm, kurās darbojas Nissan, ir uzrādīts pārdošanas apjomu pieaugums, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn.

Visveiksmīgākie modeļi bija Sanderlendā ražotie Qashqai un Juke, kas apstiprina Nissan līdera pozīcijas krossoveru segmentā.

Pagājušajā gadā Nissan Eiropā pārdeva vairāk nekā ceturtdaļmiljonu Qashqai, kas ir par 3% vairāk nekā 2010. gadā. Savukārt Qashqai „jaunāko brāli" - Juke, tā pirmajā pilnajā finanšu gadā, kad tas ir bijis pieejams, izvēlējās vairāk nekā 135000 pircēju.

Abi šie krossoveri ne tikai sniedza nozīmīgu ieguldījumu Nissan izaugsmē, bet arī palielināja Eiropā saražoto automobiļu īpatsvaru līdz aptuveni 80%, kas ir lielākais rādītājs starp visiem Āzijas automobiļu ražotājiem.

2011. finanšu gadā vairākās Eiropas valstīs pārdošanā tika laists arī 100% elektriskais automobilis - Nissan LEAF.

Līdz 2012. finanšu gada beigām Nissan LEAF, ar ko Nissan demonstrē savu vēlmi piedāvāt tirgū novatoriskus produktus un tehnoloģijas, būs iegādājams vairāk nekā 20 Eiropas valstīs, un gaidāms, ka tā pārdošanas apjoms dubultosies, pieaugot piedāvājumam un attīstoties elektroautomobiļu infrastruktūrai.

Būtiska izaugsme 2011. finanšu gadā notika arī vieglo komerctransportlīdzekļu sektorā. Kopējais vieglo komerctransportlīdzekļu pārdošanas apjoms pieauga līdz vairāk nekā 62000 pārdotu vienību (par 16% vairāk nekā 2010. gadā), ko veicināja stabilie NV200 komerctransportlīdzekļa (+ 39%) un Navara pikapa (+ 20%) pārdošanas apjomi. Abi šie automobiļu modeļi tiek ražoti Barselonā, Spānijā.

Par 6% pieauga arī mazā pilsētas automobiļa - Micra pārdošanas apjoms, sasniedzot gandrīz 77000 pārdotu automobiļu.

Svarīgs Nissan tirgus joprojām ir Krievija, kur 2011. finanšu gadā pārdošanas apjoms pieauga par 57%, pārdodot vairāk nekā 161000 automobiļu. Nissan Krievijā šobrīd pieder 5,9% tirgus daļa no kopējā tirgus (pieaugot līdz 7,5%, ņemot vērā tikai ārzemju automobiļu ražotājus), bet, kā nesen tika paziņots, nākošā gada sākumā tiks uzsākta Nissan sedana - Almera ražošana Krievijā, kas ļaus Nissan konkurēt šajā valstī vispopulārākajā automobiļu segmentā.

Lielbritānija bija otrs lielākais Nissan tirgus Eiropā, šajā tirgū pārdodot vairāk nekā 112000 automobiļu un sasniedzot 5,1% tirgus daļu. Pārdošanas apjoms Francijā pieauga par vairāk nekā 19%, bet daudzviet citur, piemēram, Spānijā, Baltijas valstīs, Grieķijā, Īrijā, Kiprā, Polijā, Maltā un Francijas teritorijās tika pārsniegta 5% pieauguma robeža.

Pols Vilkokss (Paul Willcox), Nissan pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents Eiropā, saka: „Neskatoties uz grūtībām, ar ko nācās saskarties 2011. gadā, ieskaitot zemestrīci Japānā, plūdus Taizemē un pieprasījuma kritumu Rietumeiropā, mums ir izdevies vairākus gadus pēc kārtas uzstādīt jaunus pārdošanas rekordus un nodrošināt vērā ņemamu un stabilu izaugsmi reģionā.

Viens no mūsu panākumus ietekmējošajiem faktoriem ir mūsu ievērojamā klātbūtne Eiropā. Mūsu rūpnīcas Lielbritānijā, Spānijā un Krievijā ik gadu saražo aptuveni 650000 automobiļu, mēs arī radām un izstrādājam automobiļus uz vietas, un tas būtiski ietekmē mūsu pārdošanas rezultātus.

Tos ietekmē arī mūsu tieksme pēc izmaiņām un inovācijām. Mēs radījām krossoveru segmentu, esam elektroautomobiļu segmenta pionieri un turpinām piedāvāt tirgū tādus unikālus un drosmīgus modeļus kā Juke.

Nākošajā un turpmākajos gados mēs turpināsim attīstīt un paplašināt savu klātbūtni Eiropā ar tādu pašu uz klientiem vērstu attieksmi kā līdz šim un pievērsīsim uzmanību veiktspējai, vienlaikus pastiprinot un paplašinot piedāvāto produktu klāstu."

Pagājušajā mēnesī notikušajā Ženēvas automobiļu izstādē Nissan prezentēja dažus no modeļiem, kam būs jāpalīdz nodrošināt īsa un vidēja termiņa panākumus, ieskaitot sportisko Juke NISMO, kas gaidāms 2012. gadā, 2013. gada vidū gaidāmo B segmenta automobili un uz pašreizējā NV200 komerctransportlīdzekļa bāzes veidotā eNV200 elektroautomobiļa koncepcijas komerctransportlīdzekļa pasažieru un kravas versijas, kas nonāks pārdošanā līdz 2014. gadam.