PAREDZĒTI NISSAN DELTAWING IZMĒĢINĀJUMI LEMĀNĀ. / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

PAREDZĒTI NISSAN DELTAWING IZMĒĢINĀJUMI LEMĀNĀ.

  • Turpinās eksperimentālā sacīkšu automobiļa attīstība un ceļš uz Lemānas 24 stundu sacensībām.
  • Pirmie Nissan DeltaWing izmēģinājumi Eiropā - Snetertonas trasē lietus apstākļos sniedz lieliskus rezultātus.
  • DeltaWing izmēģinājumu komandai pievienojas pirmais Nissan GT Academy absolvents Lukass Ordonezs (Lucas Ordonez).
  • Pie novatoriskā sacīkšu konceptautomobiļa stūres sēdīsies Satoši Motojama (Satoshi Motoyama) no Japānas kopā ar Marino Frankiti (Marino Franchitti) un Mihaelu Krumu (Michael Krumm).
  • Motojama gūst pirmo pieredzi pie Nissan DeltaWing stūres otrajos izmēģinājumos Snetertonas trasē Lielbritānijā.
  • Nissan DeltaWing projekta videoklipi apskatāmi: www.facebook.com/NissanSportsCars

NISSAN DELTAWING VEIC PIRMOS IZMĒĢINĀJUMUS LIETAINOS APSTĀKĻOS SNETERTONĀ.

Eksperimentālais Nissan DeltaWing prototips uzsāka Eiropas izmēģinājumu programmu Snetertonas trasē Norfolkā, Lielbritānijā 17. aprīlī, kad pie stūres tam slapjā trasē sēdās skots Marino Frankiti un vācietis Mihaels Krums.

Nissan DeltaWing komanda ieguva vērtīgu informāciju par unikālā automobiļa sniegumu Eiropai tipiskos trases apstākļos, tā kā visi darbi pie automobiļa pilnveidošanas līdz šim tika veikti Amerikā.

Lietus, kas turpinājās visu rītu, ļāva komandai kopā ar riepu piegādātāju Michelin pārbaudīt unikālo, ar 1,6 litru Nissan DIG-T turbo dzinēju aprīkoto automobili slapjā trasē.

Frankiti lielāko daļu rīta apļu nobrauca mitros vai ārkārtīgi slapjos laika apstākļos, iegūstot vērtīgu informāciju par automobiļa sniegumu. Šodienas braucieni slapjā trasē bija ļoti nozīmīgs solis automobiļa slapjā laika riepu attīstībā, jo līdz šim tika veiktas tikai īsas izmēģinājumu sesijas mākslīgi saslapinātā Sebringas trasē.

Pēcpusdienā lielāko daļu laika pie stūres pavadīja Mihaels Krums, un, trasei kļūstot sausākai, komanda strādāja pie piekares, bremžu un pārnesumkārbas uzlabojumiem.

PAR TREŠO DELTAWING PILOTU KĻŪST JAPĀNAS GT MEISTARS MOTOJAMA.

Nissan un NISMO ir paziņojuši, ka Japānas GT superzvaigzne Satoši Motojama kļūs par trešo Nissan DeltaWing pilotu Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

NISMO braucējs un trīskārtējais Super GT čempions Motojama brauks kopā ar britu Marino Frankiti un vācieti Mihaelu Krumu, kurš kopā ar Motojamu ieguva 2003. gada JGTC (šodienas SUPER GT) čempiona titulu.

Motojama pirmo reizi izmēģināja novatorisko Nissan DeltaWing automobili darbībā Snetertonas trasē Norfolkā, Lielbritānijā 25. un 26. aprīlī un tagad turpina kopā ar komandu gatavoties Lemānas izaicinājumam 16. un 17. jūnijā.

Motojama jau daudzus gadus ir Nissan braucējs - viņa pirmā sacīkste ar šīs markas automobili bija 1996. gadā. Viņa rēķinā ir vairāk SUPER GT čempiona titulu, uzvarētu sacīkšu un gūto punktu nekā jebkuram citam šīs kategorijas sportistam. Šobrīd viņš brauc ar NISMO #23 Nissan GT-R kopā ar savu DeltaWing komandas biedru Mihaelu Krumu.

Šoiči Mijatani (Shoichi Miyatani), Nissan Motorsports International Co. Ltd (NISMO) prezidents: „Tagad, kad slavenākajā Francijas motoru sporta notikumā piedalīsies arī Satoši Motojama un Mihaels Krums, kas ir divi vislabākie pašreizējās Nissan NISMO SUPER GT komandas braucēji, Nissan DeltaWing programma ir kļuvusi vēl aizraujošāka. Satoši un Mihaels ar savu pieredzi SUPER GT sacīkstēs zinās, kā gūt panākumus Lemānā. Tagad būs aizraujoši sekot līdzi ne tikai LMP2 kategorijas prototipiem ar Nissan un NISMO dzinējiem, bet arī Nissan DeltaWing sniegumam Lemānā."

Nissan DeltaWing izmēģinājumi Lielbritānijā noslēdzās ar otro izmēģinājumu Snetertonā, un nelielā izmēģinājumu perioda ietvaros maijā vēl notiks izmēģinājumi Francijā un Spānijā, bet pēc tam tas pievienosies pārējiem Lemānas 24 stundu sacīkšu kandidātiem oficiālajos ACO Lemānas testos 3. jūnijā. Komanda turpina cīņu pret savu sīvāko pretinieku - laiku.

Deltawing IZMĒĢINĀJUMU komandai pievienojas pirmais Nissan GT ACADEMY absolvents - Lukass Ordonezs.

Pirmais Nissan GT Academy uzvarētājs Lukass Ordonezs pagājušajā nedēļā saņēma vislabāko dāvanu savā 27. dzimšanas dienā - viņš tikai uzaicināts pievienoties revolucionārā motoru sporta eksperimenta Nissan DeltaWing izmēģinājumu komandai.

Līdz ar ceturtās GT Academy sezonas sākumu šonedēļ pirmais autobraucējs, kas pārsēdies no datora krēsla īstā sacīkšu automobilī, uzzināja, ka viņam uzticēta svarīga loma prototipa attīstībā.

Ordonezs pievienosies Nissan DeltaWing pilotam Marino Frankiti Maņikūrā Francijā un Motorland Aragon trasē Spānijā, palīdzot komandai sagatavot unikālo sacīkšu automobili tā debijai.

Lukass Ordonezs no Spānijas uzvarēja GT Academy konkursā, ko kopīgi organizēja Nissan un Sony, lai atrastu jaunos talantus ar Playstation spēļu platformas palīdzību. Lukass bija pirmais GT Academy uzvarētājs 2008. gadā un pirmais Nissan autobraucēju attīstības programmas audzēknis. Šīs programmas ietvaros viņš apguva dažādas sporta automobiļu kategorijas un tikai trīs gadu laikā pārvērta virtuālu piedzīvojumu realitātē, pagājušajā vasarā pirmo reizi stājoties uz starta Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

Pēc kāpšanas uz goda pjedestāla pagājušajā gadā Ordonezs šogad atgriezīsies La Sarthe trasē kopā ar LMP2 klases uzvarētāju komandu Greaves Motorsport un bijušo F1 pilotu, Sky F1 komentētāju Mārtinu Brandlu (Martin Brundle) un viņa dēlu Aleksu.

Tomēr viņš ir priecīgs par iespēju piedalīties Nissan unikālajā Lemānas eksperimentā un īpaši vēlas sēsties pie Nissan stūres savā valstī: "Es vienmēr esmu vēlējies piedalīties sacensībās vai izmēģināt Nissan Spānijā, bet līdz šim man nav bijusi tāda iespēja, tāpēc tas man šķiet ļoti aizraujoši.

Kad Nissan Europe mani uzaicināja piedalīties tik svarīgos izmēģinājumos, es jutos ļoti pacilāts. Man ir prieks par to, ka viņi man uzticas un dod iespēju palīdzēt pilnveidot šo prototipu. Piedalīšanās šāda novatoriska sacīkšu automobiļa attīstībā ir nopietns solis uz priekšu sacīkšu braucēja attīstībā."

Darens Kokss (Darren Cox), Nissan ģenerālmenedžeris Eiropā, sacīja: "Braucēji paši piesakās Nissan DeltaWing komandai, lai iegūtu iespēju izmēģināt šo novatorisko prototipu. Es atstāju galīgo izvēli izmēģinājumu komandas rokās, un viņi izvēlējās Lukasu viņas talanta un profesionalitātes dēļ. Šobrīd nav īstais laiks izvēlēties braucējus, vadoties pēc tā, ka viņi nodemonstrē, cik efektīgi ir ienākuši motoru sporta pasaulē - manā uztverē tas apliecina, ka Lukass ir pilnībā nobriedis un ieguvis automobiļu sporta nozares cieņu kā sacīkšu braucējs, ne tikai kā videospēļu fans."


PAR NISSAN DELTAWING PROJEKTU.

Nissan DeltaWing ir eksperimentāls projekts, kura mērķis ir mainīt izturības sacīkšu tēlu, mēģinot nobraukt slaveno sacīksti Francijā, patērējot uz pusi mazāk degvielas un izmantojot uz pusi mazāk riepu.

Nissan DeltaWing debitēs šī gada Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Nissan iesaistījās programmā martā un piegādā ne tikai automobiļa dzinēju, bet arī dažādus tehniskos risinājumus.

Nissan DeltaWing projekta eksperimentālais raksturs ir liels izaicinājums inženieru komandai. Bena Boulbija (Ben Bowlby) veidotais DeltaWing projekts apvieno slavenus vārdus Ziemeļamerikas autosportā: projekta vadības partneri un American Le Mans Series dibinātāju Donu Peinozu (Don Panoz), leģendārā sacīkšu braucēja un Nissan DeltaWing konstruktora Dena Gērnija (Dan Gurney)All American Racers organizāciju un Lemānas dalībnieku - Dankana Deitona (Duncan Dayton)Highcroft Racing.

Tagad Nissan DeltaWing komanda izmēģinās savus spēkus vissmagākajās 24 stundu sacensībās pasaulē, izmantojot īpaši izstrādātu 1,6 litru Nissan DIG-T dzinēju tikai 101 dienu pēc tam, kad automobilis pirmo reizi devās trasē.

PAR NISSAN GT ACADEMY.

GT Academy ir PlayStation® un Nissan sadarbības rezultāts, kas ar virtuālās Gran Turismo®5 spēles pasaules palīdzību meklē īstus autosporta talantus.

2011. gadā vairāk nekā 90000 videospēļu cienītāju no visas Eiropas piedalījās GT5TM tiešsaistes sacīkstēs uz laiku un 20 ātrākie no katra reģiona maijā piedalījās nacionālajā finālā. Pa diviem uzvarētājiem no Francijas, Vācijas, Itālijas, Nīderlandes, Pireneju pussalas (Portugāles un Spānijas) un Lielbritānijas devās uz nākamo posmu - GT Academy sacīkšu nometni Silverstonā. Pēc nedēļu ilgām sacīkstēm ar Nissan automobiļiem galvenais tiesnesis un bijušais Formula 1 pilots Edijs Ērvains (Eddie Irvine) par uzvarētāju atzina Džannu Mardenbro (Jann Mardenorough) no Kārdifas Lielbritānijā (šobrīd 20 gadus vecs).

Pēc tam Mardenbro un GT Academy ASV versijas uzvarētājs piedalījās intensīvā vadītāju apmācības programmā Lielbritānijā. Viņiem abiem izdevās iegūt sacīkšu licences un tagad viņi saņems galveno balvu - tiesības piedalīties Dubaijas 24 stundu sacīkstēs ar pilnībā sacīkstēm sagatavotu Nissan 370Z GT4.

2008./2009. gada GT Academy čempions, spāņu students Lukass Ordonezs, kurš kļuva par uzvarētāju 23 gadu vecumā, tagad ir profesionāls sacīkšu braucējs, kurš ieguva sensacionālu otro vietu LMP2 kategorijā 2011. gada Lemānas 24 stundu sacīkstēs ar Signatech Nissan komandu un pievienoja šim rezultātam uzvaru Intercontinental Le Mans Cup sērijā.

Džordans Tresons (Jordan Tresson), automobiļu nozares students no Francijas, kurš 2010. gadā uzvarēja 21 gada vecumā, 2011. gadā kļuva par Blancpain Endurance Series uzvarētāju PlayStation Nissan Team sastāvā.

Viņi abi apliecina, ka atbilde uz PlayStation un Nissan uzdoto jautājumu "Vai virtuālo sacīkšu pasaulē ir atrodami īsti talanti?" ir pārliecinošs "Jā!".

Ziņas un viedokļi par GT Academy ir pieejami dažādos formātos:

www.facebook.com/GTAcademy

www.twitter.com/GTAcademy

www.youtube.com/gtacademyeurope