NISSAN DELTAWING SPĒCĪGĀ DEBIJA LEMĀNĀ / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

NISSAN DELTAWING SPĒCĪGĀ DEBIJA LEMĀNĀ

DELTAWING VEIC 54 APĻUS.

 

OrganizatoruAutomobile Club de l'Ouestuzaicināts sacīkstēs piedalīties kā 56. dalībnieks - klasifikācija, ar kuru tiek izrādītas jaunas un inovatīvas tehnoloģijas, - Nissan DeltaWing veica 54 apļus ar pilotiemMaiklu Krumu (Michael Krumm),Satoši Motojamu (Satoshi Motoyama)unMarino Frankiti (Marino Franchitti)pie stūres.

Komanda izbaudīja gandrīz bezrūpīgu dienu un visus apļus, izņemot vienu, veica ar vienuMichelinšauro riepu komplektu. Visas dienas garumā tikai vienā aplī lija neliels lietus, un tā bija vienīgā reize, kad komandai riepas bija jānomaina pret lietus riepu komplektu.

Motojama dienas ātrāko apli paveica 3 minūtēs 47,980 sekundēs. Nissan DeltaWing koncepta autorsBens Boulbijs(Ben Bowlby)teica:„Es noteikti esmu ļoti apmierināts ar šīs dienas rezultātiem. Mēs esam parādījuši ACO, ka esam izpildījuši viņu noteikto kritēriju nobraukt apli aptuveni 3 minūtēs 45 sekundēs tādā pašā laika diapazonā kā visi pārējie dalībnieki. Mēs šim mērķim esam ļoti tuvu, tādēļ šodiena ir bijusi ļoti veiksmīga."

Tā kā Motojama Lemānas sacīkstēs nebija piedalījies kopš 1999. gada, bet Krums kopš 2005. gada, abiem pilotiem, lai kvalificētos sacīkstēm, bija jānobrauc obligātie 10 apļi. Šo mērķi viņi abi sasniedza itin viegli, Motojama veica 19 apļus, bet Krums 24 apļus. Tā kā Marino Frankiti veica lielāko daļu no iepriekšējiem izmēģinājumiem un automobiļa pilnveidošanas, skotu autovadītājs šodien brauca tikai 11 apļus - komanda izmantoja izdevību ļaut viņa Japānas un Vācijas kolēģiem labāk iepazīties ar automobili.

„Šodien mums pats svarīgākais bija, lai Maikls un Satoši kvalificētos sacīkstēm, un to mēs sasniedzām it viegli. Es priecājos par ikvienu, kas bija iesaistīts Nissan DeltaWing programmas izveidē. Tā prasīja ievērojamu darbu, un ir ļoti liels gandarījums, ka šodien viss noritēja lieliski,"sakaMarino Frankiti.

Rīt komanda atgriezīsies Lielbritānijā, lai pabeigtu pēdējos sagatavošanās darbus astoņdesmitajām Lemānas 24 stundu sacīkstēm. Komandas treilers atgriezīsies nākamajā nedēļas nogalē, lai automobilis varētu veikt pirmssacīkšu tehniskās pārbaudes Lemānas vecpilsētā, Republikas laukumā. Oficiālais pasākums sākas trešdien, 8. jūnijā pulksten 16:00.


VISAS NISSAN KOMANDAS PAVEIC PIRMO MISIJU.

 

Pilnā apjomā Nissan 2012. gada Lemānas 24 stundu kampaņu uzsāka 3. jūnijā - oficiālajā izmēģinājuma braucienu dienā, kad vairāk nekā puseiLMP2kategorijas automobiļu dzinējspēku nodrošināja Nissan dzinēji. 10 obligātos apļus, lai kvalificētos dalībai 2012. gada sacīkstēs, paveica visi piloti.

 

Pārbaudes braucieni iezīmējaMartina Brandla (Martin Brundle)atgriešanos Lemānā, kurš sacentīsiesGreaves Motorsportkomandā kopā ar savu dēluAleksu(Alex), kas Lemānas sacīkstēs piedalīsies pirmo reizi, un Nissan pirmoGT AcademyuzvarētājuLukasu Ordonezu(Lucas Ordonez).Arī otrsGT AcademyuzvarētājsDžordans Tresons(Jordan Tresson)apbrīnojamajā Lemānas trasē šodien brauca pirmo reiziSignatechNissan komandasLMP2kategorijas automobilī.

Pēc Lukasa Ordoneza veiksmīgās debijas Lemānā 2011. gadā, Džordans Tresons ir kļuvis par otroGT Academyuzvarētāju, kas savu karjeru paaugstinās Lemānas 24 stundu sacīkstēs. Džordans brauksSignatechNissan komandas sastāvā, bet Lukass -GreavesNissan komandas sastāvā, un šī būs pirmā reize, kad diviGT Academyuzvarētāji sacentīsies viens pret otru pasaules klases sacīkstēs.

Notikumi trasē turpināsies jau pēc 10 dienām, kad komandas startēs pirmajos 2012. gada Lemānas 24 stundu treniņbraucienos, kur ceturto daļu dalībnieku ar dzinējiem nodrošina Nissan.


NISSAN DELTAWING TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS:

Dzinējs

Nissan 4 cilindru 1,6 litru DIG-T (tiešās iesmidzināšanas benzīna turbodzinējs)

Maks. jauda

300 ZS (bhp) pie 7400 apgr./min

Maks. griezes moments

310 Nm konstants pie 400 līdz 6750 apgr./min

Transmisija

5 pārnesumu sekvenciālā

Šasija

FIA homologācijas oglekļa šķiedru monokoks

Priekšējie riteņi

15" diametrs, 4" plati

Aizmugurējie riteņi

15" diametrs, 12,5" plati

Priekšējās riepas

10/31/15 Michelin

Aizmugurējās riepas

310/620/15 Michelin

Masa

475 kg bez degvielas un autovadītāja, 575 kg ar degvielu un autovadītāju

Masas sadalījums

28% priekšā, 72% aizmugurē

Garums

4,65 m

Platums priekšā

0,76 m

Platums aizmugurē

2,08 m

Garenbāze

3,05 m

Degvielas ietilpība

40 litri

Virsbūve

Oglekļa kompozīts

Aerodinamika

Divkāršā automobiļa apakšpuses piespiedējspēka sistēma - BLAT (Boundary Layer Adhesion Technology)

Maks. ātrums

315 km/h

0-100 km/h

3,3 sekundes

Degvielas patēriņš

Aprēķinātais 230-250 gm/kwh

 

 

Nissan DeltaWing piloti:Marino Franchitti, Michael Krumm, Satoshi Motoyama.

 

 

NISSAN VK45DE V8 LMP2 DZINĒJS.

Nismo izstrādātais Nissan VK45DE 4,5 l atmosfēriskais V8 dzinējs ir piegādāts 10 komandām Lemānā, 13 LMP2 automobiļiem.

 

Dzinējs ir pilnveidots VK45DE, kas pirmoreiz tika izmantots GT500 automobiļiem Japānas Super GT sērijās, un tā veiktspēja, izturība un uzticamība sacīkstēs ir jau pierādīta.

 

2011. gadā automobilis ar Nissan dzinēju uzvarēja ikvienās Lemānas sacīkstēs, iegūstot godalgas Lemānas sacīkšu sērijās, Lemānas Starpkontinentālajā čempionātā, kā arī pirmo un otro vietu LMP2 klasē Lemānas 24 stundu sacīkstēs.

 

Lai piedāvātu VK45DE LMP2 dzinējus privātām komandām Eiropā un lai efektīvi nodrošinātu ātru klientu atbalstu, Nissan sadarbojas ar Zytek Motorsport Limited un Oreca Magny Cours SAS, kas dzinējus montē precīzi pēc Nissan specifikācijām.

 

 

TEHNISKĀS SPECIFIKĀCIJAS

Dzinēja tips

NISSAN VK45DE

 

Alumīnija bloks, 90° leņķa V8, atmosfēriskais

Darba tilpums

4494 cm3

Cilindra diametrs x gājiens

93 mm x 82,7 mm

Jauda

450+ ZS / 331 kW (DIN) ar 40,0 mm gaisa sprauslu

Griezes moments

58 kgf-m / 570 Nm (DIN)

Masa

Aptuveni 145 kg

 

 

Greaves Motorsport - Zytek Z11SN Nissan piloti:Alex Brundle, Martin Brundle, Lucas Ordonez.

Signatech Nissan - Oreca 03 Nissan piloti:Franck Mailleux, Jordan Tresson,Olivier Lombard.