VISS PAR JAUNO NISSAN PULSAR / TEHAUTO LATGALE SIA / Новости

VISS PAR JAUNO NISSAN PULSAR

DIZAINS UN PRAKTISKUMS

Pārsteidzošs, plašs un dāsni aprīkots - jaunais Nissan Pulsar apvieno tās trīs īpašības, kas raksturo Nissan piemītošo dizaina pieeju. Izmantojot to pašu dizaina „valodu", kas pasvītro esošos zīmola veiksminiekus - krosoverus un automobiļu „B" segmenta izaicinātājus, Pulsar kļūst par pilnvērtīgu Nissan „ģimenes" daļu.

Jaunā Pulsar priekšpusi raksturo izsmalcināta dizaina priekšējais režģis un bamperis. Tieši šīs stila iezīmes ir aizgūtas no pilnīgi jaunajiem - Qashqai un X-Trail, kas tika laisti klajā pavisam nesen. Atpazīstamā Nissan zīmola emblēma ir ietverta zīmolam raksturīgajā „V" veida režģī, kas vizuāli paplašina automobiļa dzinēja pārsegu un rada spēcīgu iespaidu.

Liekot uzsvaru uz riteņu arku zonu, Nissan dizaina komanda ir radījusi automobili, kuram piemīt muskuļota un pārliecinoša stāja. Dinamiskas locījuma līnijas stiepjas no priekšējo riteņu arkām līdz pat zīmolam raksturīgajiem, bumeranga formas lukturiem aizmugurē, tādējādi savienojot automobiļa priekšpusi ar aizmuguri. Pulsar sānos ir arī zemākas locījuma līnijas, kuras strauji paceļas automobiļa aizmugurējā daļā, piešķirot tam glīti pielāgotu un izteiksmīgu „vidukļa" līniju.

Atbilstoši Nissan drosmīgajai dizaina filozofijai jaunā Pulsar aizmugures daļa lieliski apvieno formu un funkcionalitāti. Bumeranga formas aizmugures lukturi ir gaumīgi iestrādāti aizmugures uzlikās un bagāžas nodalījuma durvīs, savukārt dziļais „iegriezums" aizmugures bamperī sniedz vēl ērtāku bagāžas ievietošanu automobilī.

Pulsar spēcīgais un atlētiskais izskats, kas radīts automobiļa priekšpusē un tā sānos, nav aizmirsts arī automobiļa aizmugurē.

Pulsar interjera komforts no jauna definē pircēju iespējas, kuras var iegūt no ģimenes hečbeka automobiļu „C" segmentā. Ja lielākā daļa konkurentu praktiskumu ierindo zemāk par stilu un apdares materiāliem, tad Pulsar apvieno visas trīs šīs īpašības vienlīdzīgi. Pateicoties lielajai garenbāzei (2,700 mm) un attapīgi izvietotajiem sēdekļiem, Pulsar var izbaudīt segmentā plašāko telpu kājām aizmugurē sēdošajiem, kas pavisam dabiskā veidā „nostumj malā" konkurentus un pārspēj izcilībā vairākus automobiļu modeļus augstākā segmentā.

Noteikti ir jāuzsver Nissan Pulsar praktiskais bagāžas nodalījums, kas apvieno lielu ietilpību (385 litri) ar plašu atvērumu bagāžas ievietošanai. Tiem, kas pieprasa vēl lielāku bagāžas ietilpību - nolokot aizmugurējos sēdekļus, bagāžas pārvadāšanai iegūsiet 1395 litrus brīvas telpas.

Aizmugurē sēdošie nav vienīgie, kas bauda plašo telpu Pulsar salonā. Nissan dizaina un ergonomikas komanda ir parūpējusies arī par priekšā sēdošajiem pasažieriem, radot braukšanas vidi, kas apvieno iespaidīgu komfortu un lielisku redzamību.

Lai gan Nissan ir nācis klājā ar tik daudzām dizaina inovācijām, pavisam vienkāršas, mazas nianses ir tās, kurām reizēm ir vislielākā nozīme. Piemēram, izvirzot durvju apdares mazliet uz āru, Nissan ir spējis radīt visplatākos sānu durvju elokņbalstus segmentā. Ja lielākā daļa konkurentu elkoņbalstu vietā piedāvā „šauras dzegas", kas neveikli nospiež pasažieru elkoņus, tad Pulsar 95 mm platie elkoņbalsti liek „atpūsties" automobiļiem pat no luksusa segmenta.

Integrēt automobilī tehnoloģijas, neupurējot to stilu un lietojamību, vienmēr ir bijis Nissan dizaina komandas mērķis. Būtībā nav nekādas jēgas no vismodernākā tehnoloģiju aprīkojuma, ja tas ir pārāk sarežģīts, lai to lietotu. Pulsar instrumentu panelis ērti apvieno pašas jaunākās Nissan tehnoloģijas un funkcijas ar vienkāršu, bet izsmalcinātu dizainu.

Pulsar centrālā konsole atrodas virs galvenā instrumentu paneļa un nodrošina NissanConnectnavigācijas un audio sistēmu, apsildes un gaisa kondicionēšanas sistēmas vadāmību. Viss centrālās konsoles aprīkojums, kā arī 5,8'' displejs ir ietverts spīdīgā, Piano Balck apdarē un ir izstrādāts tā, lai būtu tik skaidri uztverams un intuitīvs, cik vien tas ir iespējams. Vēl viena iezīme, kas īpaši izceļ Pulsar, ir pievilcīgais instrumentu panelis. Dinamiskais instrumentu panelis ir ieliektas formas, un tas sniedz automobilim vēl lielāku pārliecību un sportiskāku attieksmi. Tieši šī attieksme ir iedvesmojusi Pulsar dizainu.

Arī automobiļa kombimetrs ir pielāgots ērtākai lietošanai un ir aprīkots ar lielu, 5'' uzlaboto braukšanas palīgsistēmu displeju, kas ir novietots starp tahometru un spidometru. Pilnībā pielāgojams - displeju var iestatīt, lai saņemtu navigācijas norādes, dažādus padomus un brīdinājumus automobiļa vadīšanai, kā arī daudz citus ar automobiļa vadīšanu saistītus datus. Autovadītājs savām vajadzībām, izmantojot uzlaboto braukšanas palīgsistēmu displeju, var pielāgot dažādas Pulsar elektroniskās sistēmas, piemēram, indikatoru, tīrīšanas un bloķēšanas iestatījumus.

 

MŪSDIENĪGAS TEHNOLOĢIJAS

Jaunā Pulsar laišana klajā ir Nissan aizraušanās - radīt pieejamas Premium klases tehnoloģijas visiem autovadītājiem - vēl viens, nozīmīgs solis uz priekšu. Radīts ar virkni pieejamu un intuitīvu tehnoloģiju, jaunais Pulsar iepazīstina autovadītājus ar augstākās klases tehnoloģijām, kā, piemēram, kustīgu objektu noteikšanas sistēmu, un nosaka jaunus standartus drošības, komforta un autovadītāja ērtību aprīkojumā.

No godalgotajām Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijām līdz inovācijām - apkārtskata monitors, aktīvā vilces kontroles sistēma, ārkārtas bremzēšanas sistēma un jaunākās paaudzes NissanConnectnavigācijas un multimediju sistēma - šādi jaunais Pulsar pierāda, ka mūsdienīgas tehnoloģijas ir pieejamas ne tikai Premium klases luksusa automobiļiem.

 

Apkārtskata monitors (AVM).

Pulsar tehnoloģiju klāsta „sirds" ir Nissan ievērības cienīgais apkārtskata monitors. Šī ievērojamā inovācija ir vismodernākā, automobiļa aprīkojumā ietilpstošā sistēma mazo un vidējo automobiļu segmentā, un nodrošina platformu vairākām Pulsar drošības, redzamības un ērtības funkcijām.

Apvienojot attēlu plūsmu no kamerām, kas uzstādītas uz automobiļa priekšējā režģa, bagāžas nodalījuma durvīm un sānu durvju spoguļiem, sistēma projicē panorāmas skatu 360 grādu leņķī no „putna lidojuma" skatupunkta 5,8'' NissanConnect satelīta navigācijas un multimediju displejā. Lai radītu panorāmas attēlu, sistēma izmanto sarežģītu attēlu apstrādes programmatūru, kas rada iespaidu, ka kamera ir novietota tieši virs Pulsar.

Panorāmas skats autovadītājam sniedz skaidras norādes par automobilim apkārt esošajiem šķēršļiem, palīdz apskatīt Pulsar novietojumu un padara manevrus ievērojami vieglākus un drošākus.

Apkārtskata monitors automātiski ieslēdzas, kad automobilis sāk darboties atpakaļgaitas režīmā. To var aktivizēt arī tad, ja automobiļa ātrums nepārsniedz 10 km/h, nospiežot pogu "Camera" instrumentu panelī.

Ar sistēmas palīdzību ir iespējams skatīties attēlu arī no atsevišķām kamerām, kā arī tā var darboties kā vienkārša atpakaļskata kamera, kas ietver dinamiskas norādes displejā, lai vadītu autovadītāju izvēlētājā stāvvietā.

 

Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas.

Ar savu inovatīvo drošības tehnoloģiju klāstu Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas nodrošina Pulsar autovadītājus ar vēl nepieredzētu aizsardzību un papildu redzamību dažādās situācijās. Radītas un pielāgotas īpaši Pulsar, Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas ietver sekojošas tehnoloģijas:

 

Kustīgu objektu noteikšanas sistēma.

Šī uzlabotā, augstākās klases inovācija balstās uz apkārtskata monitora iespējām un sniedz autovadītājam digitālo „otro pilotu", kas palīdz saskatīt to, kas varētu tuvoties Pulsar, kad tas brauc atpakaļgaitā.

Lai gan parastie automobiļa stāvvietā novietošanas sensori brīdina autovadītāju par šķēršļiem ceļā, kustīgu objektu noteikšanas sistēma sniedz gan skaņas, gan vizuālus brīdinājumus, ja kāds vai kaut kaut kas ir vai pārvietojas automobiļa aizmugurē, piemēram, ja bērns tuvojas Jūsu automobilim no aizmugures, brīdī, kad automobilis brauc atpakaļgaitas režīmā.

Uzstādīta uz bagāžas nodalījuma durvīm un aprīkota ar īpašu, izliektu lēcu, apkārtskata monitora kamera redzamības diapazonā pārsniedz 180 grādus, piešķirot tai nepārspējamu redzamību automobiļa aizmugurē. Attēli no kameras tiek attēloti 5,8'' skārienjutīgā NissanConnect displejā.

Izmantojot daudzfunkcionālo, aizmugurējo kameru, kustīgu objektu noteikšanas sistēma spēj nolasīt arī papildu datus no apkārtskata monitora sānu un priekšējām kamerām. Tas ļauj sistēmai izveidot pilnīgu, 360 grādu attēlu, kas spēj atklāt slēptus kustīgos objektus automobiļa sānos vai priekšā.

Nissan ir pārliecinājies, ka uzlabotās sistēmas, piemēram, tās, kas ietilpst Nissan „drošības vairoga" tehnoloģiju klāstā, ir patiesi noderīgas tika tad, ja tās spēj harmoniski sadarboties ar autovadītāju. Tāpēc, ja autovadītājs vēlas personalizēt Nissan „drošības vairoga" tehnoloģiju iestatījumus, to var izdarīt, izmantojot instrumentu panelī uzstādīto slēdzi vai arī izmantojot NissanConnect sistēmu. Instrumentu paneļa slēdzis piedāvā "All-on" (ieslēgt visu) vai "All-off" (izslēgt visu) ērtības funkciju. Taču, ja autovadītājs vēlas izslēgt tikai, piemēram, brīdinājumu par izbraukšanu no savas braukšanas joslas, tas arī ir izdarāms, izmantojot vieglas piekļuves skārienjutīgā displeja izvēlnes iespējas. Jebkuri iestatījumi, kurus autovadītājs sev pielāgojis NissanConnect sistēmā, tiek automātiski saglabāti.

 

„Aklās" zonas brīdinājuma sistēma.

Nissan „aklās" zonas brīdinājuma sistēma izmanto plaša skata apkārtskata monitora kameru, lai konstatētu automobiļus, kas atrodas „aklajā" zonā abās Pulsar pusēs. Ja kādā no „aklajām" zonām tiek pamanīts automobilis, iedegas brīdinājuma indikators. Ja autovadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju un sistēma bīstamajā zonā konstatē automobili, brīdinājuma indikators sāk mirgot un atskan skaņas signāls.

 

Brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas.

Brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas konstatēs, ja Pulsar sāks izbraukt no savas braukšanas joslas. Visticamāk, Jūs varētu pieļaut, ka šo funkciju kontrolē vejstiklā uzstādīta kamera vai radaru sistēma, taču Pulsar atkal izmanto tikai savu aizmugures plaša diapazona apkārtskata monitora kameru. Moderna datorprogramma nolasa pat vājus ceļa marķējumus, ļaujot automobilim pašam noteikt, vai tas maina trajektoriju bez pagrieziena rādītāju ieslēgšanas. Ja tā ir, tad tiek pārraidīts brīdinājuma signāls autovadītājam, lai ieņemtu pareizu stāvokli uz ceļa.

 

„Pašattīrošā" kamera.

Būtiska Pulsar „drošības vairoga" tehnoloģiju un apkārtskata monitora sastāvdaļa ir maza, uz aizmuguri vērsta kamera, kas atrodas uz bagāžas nodalījuma durvīm. Lai gan automobiļa stāvvietā novietošanas kameras Nissan nav nekas jauns - Nissan Primera (2002. gadā) bija pirmais automobilis, kas ieviesa šo tehnoloģiju savā segmentā -, Pulsar sistēmai šajā ziņā ir dažas, attapīgas viltības. Tā kā trīs no Pulsar „drošības vairoga" tehnoloģijām (kustīgu objektu noteikšanas sistēma, brīdinājums par izbraukšanu no savas braukšanas joslas un „aklās" zonas brīdinājuma sistēma) paļaujas uz precīzu informāciju, ko sniedz kamera, objektīvs ir jāuztur nevainojami tīrs visu laiku, un tas nebūt nav viegls uzdevums.

Lai risinātu situāciju, kas rodas objektīvam kļūstot netīram, Pulsar piedāvā ievērības cienīgu pašattīrīšanas sistēmu, kas ir gan inteliģenta, gan pilnībā automātiska.

Izmantojot uzlabotu attēlu apstrādes programmatūru, kas spēj apstrādāt vairāk nekā 15 miljonu pikseļu sekundē, sistēma konstatē, kad objektīvs ir nespodrs un nosūta ūdens strūklu, lai netīrumus nomazgātu. Lai novērstu to, ka mitrs objektīvs piesaista vēl vairāk netīrumu, objektīva virsma tiek nožāvēta ar saspiestu gaisu. Šis process nožāvē objektīvu un nodrošina, ka kamera var turpināt pārraidīt skaidru attēlu 5,8'' NissanConnect displejā. Sistēma pati nosaka piemērotāko tīrīšanas metodi, piemēram, lai notīrītu putekļus, sistēma izmanto saspiestu gaisu, savukārt, lai atbrīvotos no lietus pilieniem uz objektīva, tiek izmantots ūdens. Tas norāda uz to, ka ūdens un enerģija tiek izmantoti lietderīgi, saglabājot rezervuāru pilnu ilgāku laiku.

 

Ārkārtas bremzēšanas sistēma.

Šī, augsti attīstītā sistēma spēj automātiski iedarbināt Pulsar bremzes, ja tā konstatē, ka sadursme ir neizbēgama.

Izmantojot priekšējā bampera apakšdaļā integrētu radaru sistēmu, kas skenē priekšā esošo ceļu, ārkārtas bremzēšanas sistēma autovadītājiem nodrošina trīs līmeņu atbalstu. Pirmkārt, skaņas signāls brīdina autovadītāju, ja attālums līdz priekšā braucošam automobilim samazinās. Ja autovadītājs nereaģē uz skaņas brīdinājumu, automātiski tiek iedarbināta daļējā bremzēšana. Visbeidzot, ja attālums joprojām samazinās, nepieciešamības gadījumā bremžu spēks tiek palielināts. Inovatīvā sistēma ir projektēta un konstruēta tā, lai maksimāli izvairītos no nelaimes gadījumiem un samazinātu iespējamās sekas.

 

NissanConnect sistēma.

Gan apkārtskata monitors, gan Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas ir savienotas ar jaunā PulsarNissanConnect satelīta navigācijas, Bluetooth un audio sistēmu. Sistēma attēlo informāciju 5,8'' skārienjutīgajā ekrānā, kā arī ietver viedtālruņa integrāciju, sniedzot piekļuvi arvien pieaugošajam aplikāciju klāstam tieši Pulsar displejā. Izmantojot tādas aplikācijas, kā Google, Facebook, Trip Advisorun Eurosports, Pulsar spēj orientēties pilsētā kā „vietējais" un sekot līdzi jaunākajām sporta ziņām un informācijai sociālajos tīklos. Sistēma ietver Bluetooth audio straumēšanu un mobilā telefona integrāciju, kā arī AUX un USB pieslēgvietu un digitālo audio pārraidi (DAB).

 

LED priekšējie lukturi.

Lai izceltos konkurentu vidū vēl vairāk, jaunais Pulsar ir aprīkots ar jaunajiem LED priekšējiem lukturiem. Tekna aprīkojuma līmenī tie ir iekļauti kā standarta aprīkojumā, Acenta aprīkojuma līmenī - kā papildaprīkojums. Pulsar LED priekšējie lukturi izmanto pilnu LED jaudu tuvajām gaismām un halogēna spuldzes, lai sasniegtu maksimālu gaismas spilgtumu, pārslēdzoties uz tālajām gaismām.

Atbilstoši Nissan pieejai - sniegt praktiskas tehnoloģijas - LED lukturu izmantošana ksenona spuldžu vietā ir kas vairāk nekā tikai dizains un stils - LED lukturi dāvā baltāku un dzidrāku gaismu un patērē par 50 procentiem mazāk enerģijas nekā ksenona spuldzes, turklāt LED lukturu radītā gaisma ir daudz tuvāka dienas gaismas apgaismojumam, kas sniedz labāku redzamību, vadot automobilī diennakts tumšajā laikā. Pulsar lukturu radītā gaisma ietver Nissan raksturīgo LED akcentu, tādejādi saglabājot „ģimenes" tradīcijas ar jauno Qashqai un X-Trail.

 

Aktīvā vilces kontroles sistēma.

Lai uzlabotu braukšanas pieredzi vēl vairāk, Pulsar nodrošina arī aktīvās vilces kontroles sistēmu. Šī inteliģentā sistēma uzrauga automobiļa uzvedību uz ceļa un braukšanas trajektoriju un piemēro vieglu bremzēšanu atsevišķiem riteņiem, lai atkārtotu ierobežotās slīdes diferenciāļa darbību (Limited Slip Differential). Rezultāts ir vienmērīga pagriezienu izbraukšana un lieliska saķere, uzņemot ātrumu, pēc līkumu izbraukšanas.

 

Efektīvi un jaudīgi dzinēji.

Atbilstoši Nissan inovāciju pieejai un izmaksu samazināšanai automobiļu īpašniekiem Pulsar turbo dzinēju klāsts sniedz perfektu veiktspējas un efektivitātes kombināciju. 1,2 litru DIG-T benzīna dzinējs pārsteidz ar savu veiktspēju - 115 ZS, savukārt 1,5 litru dCi dīzeļdzinējs rada 110 ZS jaudu ar 260 Nm griezi. Vēl jaudīgāks, 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 190 ZS jaudu pievienosies esošajam dzinēju klāstam jau 2015. gada sākumā, padarot Pulsar vēl pievilcīgāku plašākai auditorijai. Abi dzinēji ir aprīkoti ar Stop/Start sistēmu standarta aprīkojumā. Šīs sistēma palīdz samazināt CO2 izmešu apjomu un palielina degvielas ekonomiju.

 

DIG-T 115 (115 ZS / 85 kW) dzinējs.

Pierādot to, ka dzinējam nav nepieciešams liels apjoms, lai nodrošinātu spēcīgu sniegumu, četru cilindruDIG-T 115 dzinējs ir viens no vismodernākajiem dzinējiem automobiļu „C" segmentā. Alianses attīstītais agregāts ir īpaši pielāgots Pulsar un sniedz 115 ZS jaudu pie 4500 apgr./min. - šie skaitļi „novieto ēnā" daudzus 1,6 litru parastas vilkmes dzinējus.

Apvienojumā ar augstu griezes momenta jaudu, kas ir 190 Nm pie 2000 apgr./min., ar benzīna dzinēju aprīkotais Pulsar nodrošina dinamisku paātrinājumu un spēcīgu pārnesumu elastību. Sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas DIG-T 115 dzinējs spēj paātrināt Pulsar no 0 - 100 km/h 10,7 sekundēs.

Tikpat iespaidīga ir DIG-T 115 dzinēja degvielas ekonomija un CO2 izmešu apjoma rādītāji. Ar vidējo degvielas patēriņu kombinētajā ciklā - 5,0 l/100 km un CO2 izmešu apjomu - 117 g/km, Pulsar nodrošina efektīvu, pieejamu braukšanu visiem.

Šis modernais turbodzinējs, aprīkots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, nodrošina 115 ZS (85 kW) jaudu un rada 190 Nm griezes momentu. Neskatoties uz tā pieticīgo izmēru, 1,2 litru dzinējs piedāvā asāku paātrinājumu un lielāku elastību, nekā 1,6 litru parastas vilkmes dzinēji.

DIG-T 115 dzinējs ir aprīkots ar Stop/Start sistēmu standarta aprīkojumā, kā arī tas gūst labumu no vairākām degvielas ekonomijas tehnoloģijām, tostarp reģeneratīvo ģeneratoru, optimizētu pārnesumu attiecību un īpašām, zemas viskozitātes eļļām.

 

dCi 110 (110 ZS / 81 kW) dzinējs.

Pulsar dīzeļa dzinēja versija ir četru cilindru 1,5 litru dCi turbodīzelis. 110 ZS jaudīgais, Renault-Nissan alianses attīstītais agregāts izdala vien 94 g/km CO2 izmešu un piedāvā kombinētu degvielas ekonomijas apjomu no 3,6 l/100 km.

Sestās paaudzes dCi 110 dzinējs ir vienmērīgāks un vēl efektīvāks, nekā tā iepriekšējās versijas. Būtiskas izmaiņas dzinēja iekšienē ir sekmējušas klusāku tā darbību un samazinājušas vibrāciju, savukārt kopējais svars ir samazināts, tā konstruēšanai izmantojot vieglākus komponentus.

Pielāgots īpaši Pulsar, tas piedāvā vairākas uzlabotas degvielas ekonomijas iespējas, ieskaitotStopt/Start sistēmu, kas pieejama kā standarta aprīkojums. Ievērojams darbs ir ieguldīts arī trokšņa un vibrācijas samazināšanai dzinēja darbības laikā, kā rezultātā ir iegūta vienmērīga un neuzbāzīga dzinēja iedarbināšanas skaņa.

Nissan ir cītīgi strādājis arī pie tā, lai nodrošinātu Stop/Start sistēmas intuitīvu un ērtu lietojamību - būtiski ir uzlabota sistēmas loģika, kas kontrolē dzinēja iedarbināšanas procesu. Piemēram, ja autovadītājs vairākkārt veic stūres rata bloķēšanu, brīdī, kad automobiļa dzinējs ir izslēdzies, Stop/Startsistēma paredz droseles piemērošanu un iedarbina dzinēju.

 

Transmisijas un dinamika.

Jaunais Pulsar ir aprīkots ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu standarta aprīkojumā. Konstruēta, lai atbilstu autovadītāju prasību standartiem Eiropā, tā piedāvā zemas berzes troses un svārsta masas amortizāciju, lai sniegtu precīzas darbības.

DIG-T 115 dzinēja versijas ieinteresētajiem klientiem vēlāk būs pieejams dzinējs arī ar Xtronictransmisiju.

Jaunā Pulsar „pamats" ir konstruētā šasija, kas sniedz lielisku vadāmību un vienmērīgu un izsmalcinātu braucienu. Apvienojot MacPherson priekšējos statņus un kompaktu vērpes stieņa asi automobiļa aizmugurē, piekares sistēma ir pielāgota īpašajām autovadītāju prasībām Eiropā.

 

Dāsns aprīkojums.

Pēdējo gadu laikā Nissan ir izdevies paaugstināt sagaidāmo rezultātu un standartus ikkatrā segmentā, kurā tas konkurē. Jaunā Pulsar laišana klajā noteiks jaunus kritērijus automobiļu „C" segmentā - daudz augstas klases specifikāciju ieviešana standarta aprīkojumā. Pulsar tiks laists klajā jau pazīstamajos, trīs aprīkojuma līmeņos (Visia, Acenta un Tekna), kur visos trīs aprīkojuma līmeņos ir iekļauts: apsildāmi priekšējie sēdekļi, gaisa kondicionēšanas sistēma, Stop/Start sistēma, 6 drošības gaisa spilveni un Bluetooth savienojamība.

Acenta aprīkojuma līmenī papildus ir pieejami: vieglmetāla diski, divu zonu klimata kontrole, priekšējie miglas lukturi, ārkārtas bremzēšanas sistēma, kā arī stūres rats un pārnesumu pārslēgs ar ādas apdari.

Acenta aprīkojuma līmeņa automobiļa modeļiem ir iespēja izvēlēties arī uzlaboto, skārienjutīgoNissanConnect navigācijas un komunikācijas sistēmu, apkārtskata monitoru, Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijas, LED priekšējos lukturus, automātiskus priekšējos lukturus, stikla tīrītājus ar lietus sensoru, pašaptumšojošu automobiļa salona atpakaļskata spoguli un inteliģento atslēgu ar dzinēja iedarbināšanas pogu. Klienti, kuri izvēlas Acenta aprīkojuma līmeni, var izvēlēties arī 17'' vieglmetāla diskus un tonētus aizmugures un aizmugures sānu logus.

Bagātīgākā aprīkojuma - Tekna aprīkojuma līmeņa automobiļu modeļi ir standarta aprīkojumā ar Nissan „drošības vairoga" tehnoloģijām, apkārtskata monitoru, 17'' vieglmetāla diskiem, ādas sēdekļu apdari un LED priekšējiem lukturiem ar akcentu.

Specifikācijas var mainīties atkarībā no tirgus.

 

Ražošana.

Jaunais Pulsar ir pilnībā integrēts Nissan ražošanas stratēģijā Eiropā, un tas tiks ražots zīmola rūpnīcā Barselonā, Spānijā. Tā ir uzlabota un pilnveidota ražotne, Nissan „sirds", un tajā atrodas NMISA (Nissan Motor Iberica SA) galvenā mītne. Tā aizņem platību, kas pārsniedz 517,000 m2 un 2013. gadā saražoja 131 900 automobiļu, turklāt pašlaik tajā strādā vairāk kā 3 500 darbinieku.

Nissan ražotne Barselonā ir arī pamats vairākiem Nissan centriem, tostarp Nissan Eiropas tehniskajam centram (NTCE) un Automobiļu un dīzeļdzinēju pētniecības un izstrādes centram.

Rūpnīcā tiek ražots ne tikai Pulsar, bet arī visas NV200 automobiļa versijas, kas paredzētais Eiropas tirgum, kā arī Pathfinder, Navara un e-NV200. Rūpnīca Barselonā bija pirmā Nissan automobiļu ražotne Eiropā, kas tika izveidota 1983. gadā.